Tuis Nuus Programme Kerk Dienste Kunstenaar Gids Musiek Blogs Dagboek Adverteer Kontak Ons

Webwerf ontwerp deur XrossBeat Media © XrossBeat Media - 2016

Share on Facebook Share on Twitter

Uitsending tye: 07h00 tot 23h00 (Suid-Afrika Tyd)

'n Kosmos Goddelik Ontwerp vir Lewe? Redes om te glo...

Bron: CBN News

11 Augustus 2017

Deel Hierdie Nuus Artikel:

Share on Facebook Share on Twitter Share via e-mail Print

Met die totale sonsverduistering wat op 21 Augustus nader kom, draai die aandag van baie na die ruimte en die wonders van die kosmos.  Jy mag dalk in die kamp wees wat glo alles het net per toeval gebeur en selfs jou eie bestaan 'n kosmiese gelukskoot is

Maar 'n paar wonderlike feite oor hoe die presiese fynstelling van die sonnestelsel, die sterrestelsel, en selfs die heelal die lewe op aarde moontlik maak, kan jou ongeloof skud.

3,600 Planete is ontdek... en nie een is soos ons nie!

Soos sterrekundiges besig is om planete te kry met sirkellende sterre soos ons son, het hulle vermoed dat baie kan lyk soos die Aarde of die ander planete in ons sonnestelsel.  Maar soos die aantal planete wat ontdek is, nou tot meer as 3 600 styg, is die verrassing hoe anders hulle van die Aarde en sy bure is.

"Nou erken ons dat nie een van hulle is soos die planete in ons sonnestelsel nie," het sterrekundige Hugh Ross, die stigter van ‘Reasons to Believe’, gesê.  'n Groep wat wetenskap gebruik om te wys na wat hulle glo, is 'n Skepper God.

Ross het bygevoeg: "Daar is geen Jupiter-tweeling nie. Daar is geen Venus-tweeling nie. Ons kan planete so klein soos Mercurius vind, maar ons sien geen tweeling nie - nie net van die Aarde nie, maar van enige van die agt planete in ons sonnestelsel.

"En dit het my astronomie-eweknieë gelei om te ontdek dat elkeen van die agt planete in ons sonnestelsel 'n kritieke rol speel in die maak van gevorderde lewe hier op planeet Aarde," het hy gesê.

Elke naburige planeet is noodsaaklik vir lewe op die aarde

Ross het aan CBN News gesê dat nie net moet die massas en wentelbane van die Aarde se agt bure presies wees soos hulle is nie - daar is ongeveer 20 kenmerke van die Aarde se maan wat presies fyn ingestel moet word vir lewe om op Aarde te bestaan.

"So is alles net reg," het Ross aangedring. "Ons kyk nie net na 'n fyn ingestelde planeet Aarde nie. Die hele sonnestelsel is baie fyn ingestel om die bestaan van gevorderde lewe hier op Aarde moontlik te maak."

"En niks hiervan sou ontdek gewees het as dit nie vir die sterrekundiges was om hierdie duisende planete buite ons sonnestelsel te vind nie," het hy gesê.

Jy kan selfs die komete en asteroïdes in hierdie presisie ontwerp gooi.

"As jy na ander planetêre stelsels kyk, het hulle ook geen komete of asteroïdes nie, of hulle het komeet- en asteroïdebande wat duisende kere groter is as ons s'n," het Ross verduidelik. "Ons het net die regte asteroïde en komeetgordels om gevorderde lewe moontlik hier op planeet Aarde te maak."

Hoekom is die Melkweg Een-van-sy-Soort?

Wetenskaplikes het komplekse kaarte van ons Melkweg vergelyk met baie ander en het gevind dat die Melkweg een van sy soort is.

"Dit is die enigste sterrestelsel wat ons sien wat die spiraalarmsimmetrie, die spiraalarmskeiding, en die grootte en die regte verhouding van eksotiese donker materie tot gewone materie het wat gevorderde lewe moontlik maak." Ross gesê.

"Ons het 'n fyn stemverhaal op ons Reasons.org-webwerf waar ons 200 verskillende kenmerke van ons Melkweg-sterrestelsel aandui wat fyn ingestel moet word - baie noukeurig ontwerp - om gevorderde lewe in ons sterrestelsel moontlik te maak," het hy verduidelik.

Vir meer inligting, het Ross aanbeveel om na Reasons.org/finetuning te gaan en na die einde van die 300-bladsy kompendium wat net voor die verwysingsafdeling gevind is, te blaai.

Soos om die lotery 150 keer in 'n ry te wen

"Ons bereken eintlik die waarskynlikheid dat die 854-funksies wat ons aanbied, fyn ingestel kan word sonder die bonatuurlike ingryping van die Skepper God van die Bybel om hier gevorderde lewe op die planeet Aarde te maak," het Ross gesê. "En die waarskynlikheid wat ons bereken, moet veel minder as een kans wees in 10 tot die 1,050ste mag."

Die Covina, Kalifornië-gebaseerde pastoor / sterrekundige het erken dit is 'n verbysterende groot getal om te probeer verstaan.

"Om jou egter 'n vergelyking te gee, sal dit ongeveer gelykstaande wees aan iemand hier in Kalifornië wat die lotery in Kalifornië 150 keer agtereenvolgend  wen, en waar hulle net een kaartjie koop," het Ross met 'n glimlag gesê.

Selfs die heelal is wonderlik fyn ingestel

Ross het die wonderlikste feit vir laaste gelos.

Hy beweer: "Die mees skouspelagtige meetbare bewyse van fynstellingsontwerp in alle fisika is die fynstellings van donker energie, die energie wat in die ruimteoppervlak van die heelal ingebed is, wat die tempo waarteen dit vergroot, beheer."

Maar verbeel jou dat daar geen donker energie was nie, en in plaas daarvan was die massa van die heelal besig om sy eie uitbreiding te beheer.

"Jy sal die massa van die heelal in so 'n mate moet verfyn dat as jy die gewig van een muntstuk in die heelal sou byvoeg of die gewig van een munstuk sou onttrek, sou dit genoeg wees om die balans te ontwrug om lewe moontlik te maak, "het Ross gesê.

Maar daar is donker energie, so hoe vergelyk sy behoefte aan fynstellings om die lewe moontlik in die heelal?

"Jy moet eintlik donker energie verfyn tot 'n faktor van 'n kwadrillie-kwadrillie-kwadrillie-kwadrillie keer meer as die muntstuk-vergelyking," het Ross aangedring.

Hy het afgesluit: "So, hoe kan ons die gevolgtrekking ontvlug, daar moet 'n gedagte wees met bonatuurlike krag wat dit net reggemaak het sodat ons hier kon wees?"

LAAI DIE XRUISRADIO TOEP AF…